Jesienna promocja marki Srebrna Łyżeczka pod hasłem "Słodkie chwile zapomnienia" - Marketing przy Kawie
Jesienna promocja marki Srebrna Łyżeczka pod hasłem "Słodkie chwile zapomnienia"
  • 0
  • 1
1.10.2007

Jesienna promocja marki Srebrna Łyżeczka pod hasłem „Słodkie chwile zapomnienia”

Ruszyła najnowsza kampania promocyjna cukrów brązowych marki Srebrna Łyżeczka pod hasłem " Słodkie chwile zapomnienia". Kampania wizerunkowa Cukrów Brązowych marki Srebrna Łyżeczka będzie trwała przez trzy miesiące od września do listopada 2007.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2007