Marketing przyszłości
  • 0
  • 1
2.11.2006

Marketing przyszłości

A. Wenska, Powrót do przyszłości, „Think-a-Head”, wydanie 11, listopad 2006

Niektóre z najnowszych metod i narzędzi wykorzystywanych w marketingu na pierwszy rzut oka zdają się pochodzić z dziedziny science fiction – może najwyzszy czas się z nimi oswoić?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

2 listopada 2006

31 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.10.2006

"Emotion one" Jacka Poremby w Galerii Bema 65

Jacek Poremba, znany polski fotograf prezentuje autorską wystawę zdjęć „Emotion one” w warszawskiej „Galerii 65” mieszczącej się przy ul. Bema 65/68. Inspiracją i impulsem do stworzenia wystawy była magia, urok i samotność pola golfowego. Prace powstały w ramach programu Volvo Masters Amateur firmy Volvo Auto Polska. To pierwsza w Polsce prezentacja tego cyklu zdjęć w galerii. Dotąd „Emotion one” prezentowana była wyłącznie w osobliwym dla fotografii miejscu – na polach golfowych. Wystawa w „Galerii 65” otwarta jest dla wszystkich zwiedzających do 18 listopada.