0 1 0 0 0 26.10.2006Wspólne muzykowanie176 pośredników ubezpieczeniowych przy pomocy 270 etnicznych instrumentów perkusyjnych, po odbyciu jednej próby zagra wspólnie jeden utwór. Wykorzystane zostaną tak egzotyczne instrumenty jak np. maracasy, cabary czy cowbelle. Bynajmniej nie chodzi tu o pobicie nowego rekordu Guinessa, ale o stworzenie wspólnego dzieła przez pracowników i partnerów Towarzystw Ubezpieczeniowych Grupy Concordia.
0 1 0 0 0 26.10.2006Network PR dla profesora Witolda M. OrłowskiegoAgencja Network Public Relations odpowiada za realizację działań PR najnowszej książki profesora Witolda M. Orłowskiego pt. „Stulecie chaosu”. W ramach prowadzonych działań Network PR zajmuje się media relations związanymi z wydaniem książki oraz komunikacją skierowaną do czytelników.
0 1 0 0 0 26.10.2006Portal Slubnytarg.pl w nowej szacie graficznejSlubnytarg.pl to nowoczesna witryna internetowa, która w profesjonalny sposób pomaga młodym parom w organizacji najważniejszego dnia w ich życiu. Zmiana szaty graficznej portalu to kolejny krok w udoskonalaniu oferty. Jesteśmy pierwszym internetowym portalem weselnym, który skupia się przede wszystkim na parze młodej. Oprócz wszechobecnych katalogów firm przygotowaliśmy nasz serwis specjalnie z myślą o młodej parze. Chcielibyśmy towarzyszyć jej niemal od dnia zaręczyn i pomagać w ślubnych przygotowaniach. A po ślubie pomóc cieszyć się nowożeńcom i ich przyjaciołom ze wspólnych przeżyć – mówi manager IT firmy E-financial.pl – Arkadiusz Pernal.
0 1 0 0 0 26.10.2006W 66% polskich szkół podstawowych i gimnazjalnych są niedożywieni uczniowie, którzy znikąd nie otrzymują pomocyWedług wyników badania, które przeprowadzono wśród matek oraz dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjów, w jednej szkole średnio jest 18 uczniów, którzy potrzebują dożywiania, a nie są objęci żadnym systemem pomocy. Brak dostępu do posiłków występuje czterokrotnie częściej w szkołach wiejskich niż w miejskich. W co trzeciej szkole w Polsce uczniowie nie mają dostępu do obiadów szkolnych. Wyniki te pochodzą z najnowszego badania, które przeprowadził MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Danone i Banków Żywności w ramach programu Podziel się Posiłkiem.
0 1 0 0 0 26.10.2006Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą AlgotechAgencja Ciszewski Public Relations podpisała kontrakt z firmą Algotech - oferującą rozwiązania w dziedzinie telekomunikacji oraz obsługi klienta.
0 1 0 0 0 26.10.2006Nowe logo ZIBI – TIME TRENDW ramach ogłoszonego konkursu ofert na nowy system identyfikacji dla nowej nazwy salonów ZIBI - TIME TREND wyłoniony został nowy system identyfikacji. Konkurs wygrała firma GALPOSTER. Nowe logo salonów zobaczymy już 2 listopada Br. w salonach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 26.10.2006FIFA06 zdobywcą najbardziej prestiżowej nagrody za kampanię w mediachElectronic Arts oraz MediaCom Warszawa otrzymały srebrną nagrodę EFFIE za planowanie oraz realizację kampanii reklamowej gry FIFA06.
0 1 0 0 0 26.10.2006„Złoty Miś” Haribo „Najlepszy w Polsce”Legendarne żelki „Złoty Miś“ Haribo zostały nagrodzone w Konsumenckim Konkursie Jakości Produktów. Przyznano im godło promocyjne „Najlepsze w Polsce“, które otrzymać mogą produkty firm z państw Unii Europejskiej obecnych na polskim rynku. Celem konkursu jest promocja i wyróżnienie najlepszych europejskich wyrobów oferowanych w Polsce.
0 1 0 0 0 26.10.2006Listopad pod hasłem „FLAIR”Po kwietniowych zmaganiach w Warszawie, lipcowych w Sopocie i wrześniowych w Ciechocinku – barmani ponownie walczyć będą o sławę, pieniądze i uznanie. Finałowa, czwarta odsłona jedynych w Polsce międzynarodowych i niezależnych zawodów dla barmanów o charakterze ligowym odbędzie się w Warszawie. Ostatnie rozgrywki tegorocznego cyklu IFL Flair Halloween Final Edition odbędą się już 5 listopada w klubie Lucid w Centrum Handlowym Blue City.
0 1 0 0 0 26.10.2006Podwójne złoto dla WojakaPiwo Wojak zdobyło dwa złote medale podczas tegorocznego Otwartego Konkursu Piw, który towarzyszył XIV Jesiennemu Spotkaniu Browarników odbywającemu się w dniach 17-19 października w Kielcach.