0 1 0 0 0 8.09.2006Marketing partyzancki w praktyce e-mailowejGuerrilla Software Marketing – Email Tactics to Turn More Trials Into Customers, "MarketingSherpa", 30.08.2006 Jak zwiększyć sprzedaż produktu bez wielkich nakładów finansowych? Czy konieczna jest kampania reklamowa? A może wystarczy zacząć od zupełnie drobnych poprawek? Opisywany przypadek zdaje się sugerować, że „diabeł tkwi w szczegółach” i pokazuje, jak przy pomocy połączenia taktyki internetowej z direct-mailingiem osiągnąć zamierzony efekt.
0 1 0 0 0 8.09.2006Kolekcja mody inspirowana telefonem komórkowymProjektantka Natasha Pavluchenko, związana z warszawskim domem mody Forget-me-Not, przedstawiła pierwsze szkice kolekcji inspirowanej kobiecym telefonem komórkowym. Wykorzystując kwiatowy motyw, który zdobi obudowę nowego telefonu BenQ-Siemens EF61, artystka tworzy zestaw osiemnastu oryginalnych i uniwersalnych kreacji. Zdaniem Natashy Pavluchenko, kolekcja będzie potwierdzeniem, że sztuka i design doskonale współgrają z nowoczesną techniką. Pierwsze szkice prac dowodzą także, że współczesne wzornictwo przemysłowe może silnie oddziaływać na artystyczną wizję rzeczywistości.
0 1 0 0 0 8.09.2006Kampania ku szerzeniu tolerancji między narodami7 września rozpoczęła się kampania pod hasłem „To nie Al-kaida, to Akademia”.
0 1 0 0 0 8.09.2006Nowi klienci Front DesignWarszawska agencja konsultingowa, specjalizująca się w doradztwie wizerunkowym, miała bardzo pracowite wakacje, czego efekty powoli wychodzą na światło dzienne. Audio River Festival, AdMobile, Vans, Mercurio Dunas i The Boston Consulting Group to tylko niektórzy z listy nowych klientów Front Design.
0 1 0 0 0 8.09.2006Fabryka Muzy w RMF MAXXXJuż od najbliższego poniedziałku, 11 września na antenie RMF MAXXX rusza „Fabryka Muzy”: niezwykła akcja skierowana do wszystkich tych, którzy marzą o karierze muzycznej. Na zwycięzcę tego wyjątkowego konkursu czeka 100 000 złotych oraz profesjonalna sesja nagraniowa, której efektem będzie najprawdziwsza profesjonalna płyta, wydana przez Doperajcę Label.
0 1 0 0 0 8.09.2006Kampania reklamowa 2 edycji WebstarfestivalOd 11 września na wszystkich największych portalach i na kilkuset innych serwisach pojawia się Webstarowe billboardy reklamowe. Łącznie zobaczymy ponad 16 milionów odsłon. Jest to największa, jak do tej pory, kampania festiwalowa.
0 1 0 0 0 8.09.2006Nowe witryny w sieci reklamowej Ad.netSieć reklamowa Ad.net udostępnia reklamodawcom miejsce na nowych witrynach, które dołączyły do oferty sieci w okresie wakacyjnym.
0 1 0 0 0 8.09.2006Option One wspiera sprzedaż Grupy Żywiec na stacjach benzynowychGrupa Żywiec wspólnie z agencją Option One – Sales & Marketing Services prowadzi projekt nakierowany na wzrost sprzedaży i poprawę standardów merchandisingowych wszystkich marek koncernu.
0 1 0 0 0 8.09.2006Julio Iglesias w konkursie Radia Zlote Przeboje „Wygraj Jednym Słowem”Radio Złote Przeboje rozpoczyna czwartą edycję loterii SMS-owej "Wygraj Jednym Słowem". Gwiazdą konkursu będzie Julio Iglesias, wystąpią również Bonnie Tyler i Beata Kozidrak oraz m.in. Katarzyna Cichopek, Rafał Mroczek i inni. Loteria startuje 11 września i potrwa 6 tygodni. Pula nagród wynosi 100.000 zł.
0 1 0 0 0 7.09.2006Polska – centrum dowodzenia dla regionu Europy Środkowo – Wschodniej Grey Global GroupGrey Global Group ogłasza przeniesienie do Warszawy biura na Europę Środkową i Wschodnią. Od września Warszawa rozpoczyna koordynację pracy 22 biur regionu.