Marka Panasonic Toughbook wzmacnia swoją obecność na polskim rynku - Marketing przy Kawie
Marka Panasonic Toughbook wzmacnia swoją obecność na polskim rynku
  • 0
  • 1
26.09.2006

Marka Panasonic Toughbook wzmacnia swoją obecność na polskim rynku

Panasonic Polska Sp. z o.o. poinformował o wprowadzeniu do stałej sprzedaży na polskim rynku komputerów przenośnych marki Toughbook, znanej u nas dotychczas głównie ze specjalistycznych zastosowań w wojsku, policji czy budownictwie. Oferta została poszerzona o wytrzymałe, a jednocześnie eleganckie i poręczne notebooki biznesowe, które są w Polsce nowością. Bazując na długoletnim doświadczeniu związanym z tą grupą produktów na świecie, Panasonic prognozuje, że na naszym, coraz bardziej dojrzałym rynku popyt na takie notebooki będzie wzrastał. W związku z tym Panasonic Polska planuje aktywną rozbudowę kanału sprzedaży komputerów marki Toughbook.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54989 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2006

25 września 2006