Marcin Dorociński w kampanii WWF: „Ratuj rysie, proszę” (wideo)
  • 1
  • 1
4.03.2014

Marcin Dorociński w kampanii WWF: „Ratuj rysie, proszę” (wideo)

Fundacja WWF prowadzi akcję „Ratuj rysie, przekaż swój 1% na ochronę przyrody”. Jej ambasadorem został aktor Marcin Dorociński.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

dw

10 lat temu

A ROI?

Wspaniała inicjatywa, choć nie przekonuje mnie kampania fundraisingowa z "błagalnym" hasłem pt." kup, proszę". Według monitoringu PAN w Polsce jest tylko około 200 rysi, pomimo zakazu polowań od 1995. Ale zastanawia mnie zawsze w przypadku działań WWF i podobnych instytucji jaka jest zasadność ekonomiczna takich kampanii w zestawieniu z zebranymi środkami. Angażują duże media, które swoje kosztują a ile spływa darowizn? Nie sądzę, że response takiej kampanii to milion zebranych "jednych procentów"... wolontariusze chodzą i zbierają też polecenia przelewów (20 zł miesięcznie), a przecież idea ta nie jest równie chwytliwa jak choćby Fundacja Anny Dymnej, która ma naprawdę niezła komunikację i wpływy w stosunku do zasięgu niesionej pomocy. Tak czy inaczej trzymam kciuki.

4 marca 2014