„Mamy taki pomysł” – nowa kampania HTC w regionie EMEA - Marketing przy Kawie
„Mamy taki pomysł” – nowa kampania HTC w regionie EMEA
  • 0
  • 1
29.10.2010

„Mamy taki pomysł” – nowa kampania HTC w regionie EMEA

„Here’s an Idea” to kampania reklamowa rozpoczęta w październiku w regionie EMEA przez HTC Corporation, międzynarodową korporację produkującą smartfony. Akcja ma podkreślać mnogość innowacyjnych rozwiązań, w jakie wyposażane są nowe telefony. Kampania jest kontynuacją poprzedniej, z 2009 r., zatytułowanej „You”, która przyczyniła się do dwukrotnego wzrostu świadomości marki HTC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 października 2010