„Lob kojarzy (się) marnie” – STS protestuje przeciw reklamie producenta zamków (wideo)
  • 1
  • 1
18.12.2014

„Lob kojarzy (się) marnie” – STS protestuje przeciw reklamie producenta zamków (wideo)

Spółka Lob, producent m.in. okuć budowlanych i zamków, we wrześniu rozpoczęła kampanię reklamową „Zabezpiecz się!”. Film, w którym wykorzystano seksualne konotacje, emitowany jest w Internecie. Przeciw takim działaniom protestuje Stowarzyszenie Twoja Sprawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52643 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

lobotomia

8 lat temu

LOBotomia

Może ta jedna osoba, która ma takie skojarzenia, naoglądała się już reklamy Lob ;)

17 grudnia 2014