Letnia pokusa na ulicach miast
  • 0
  • 1
24.08.2009

Letnia pokusa na ulicach miast

W miniony poniedziałek rozpoczęła się akcja samplingowa nowego Musli Lubella.
Z tej okazji w okolicach biurowców w największych miastach Polski pojawiły się hostessy ubrane w letnie stroje, które wręczają zmierzającym do pracy kobietom specjalnie przygotowane saszetki Musli Lubella „Letnia pokusa”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2009

Wizerunek firmy coraz bardziej zależny od aktywności pracowników w sieci

Aktywność pracowników w serwisach społecznościowych staje się coraz większym zagrożeniem dla wizerunku firm. Badania firmy doradczej Deloitte pokazują, że istnieje świadomość tego problemu, jednak wciąż pracodawcy nie podejmują odpowiednich działań mających zminimalizować ryzyko z nim związane. Zdaniem ekspertów Deloitte lekarstwem na ten stan rzeczy jest ustanowienie jasnych i precyzyjnych kodeksów etyki oraz zbiorów norm w firmach, które będą skutecznie chronić ich reputację, a więc także wartość na rynku.