dotPR dla Flotis - Marketing przy Kawie
dotPR dla Flotis
  • 0
  • 1
24.08.2009

dotPR dla Flotis

Agencja dotPR rozpoczęła działania wizerunkowe dla wprowadzanego właśnie na rynek systemu monitoringu flot samochodowych Flotis. Zadaniem dotPR jest kształtowanie relacji z mediami oraz zbudowanie widoczności marki w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54924 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Dariusz

15 lat temu

tytuł

Dobry produkt i marketing gwarancją sukcesu;)

24 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.08.2009

Wizerunek firmy coraz bardziej zależny od aktywności pracowników w sieci

Aktywność pracowników w serwisach społecznościowych staje się coraz większym zagrożeniem dla wizerunku firm. Badania firmy doradczej Deloitte pokazują, że istnieje świadomość tego problemu, jednak wciąż pracodawcy nie podejmują odpowiednich działań mających zminimalizować ryzyko z nim związane. Zdaniem ekspertów Deloitte lekarstwem na ten stan rzeczy jest ustanowienie jasnych i precyzyjnych kodeksów etyki oraz zbiorów norm w firmach, które będą skutecznie chronić ich reputację, a więc także wartość na rynku.