Lepszy kolor, lepszy biznes
  • 0
  • 1
4.04.2007

Lepszy kolor, lepszy biznes

Tak brzmi hasło nowej kampanii HP zrealizowanej przez Publicis. Media do niej zaplanował dom mediowy Optimedia. Firma Hewlett-Packard rozpoczęła kampanię reklamową promującą kolorowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. Działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku HP, jako dostawcy najlepszych rozwiązań dla biznesu. Kreacja jest dziełem agencji reklamowe Publicis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.04.2007

Coś eXtra od serwisu Forda

Ford eXtraservice – to nowe oblicze serwisu Forda, pod jakim działać będą wszystkie autoryzowane serwisy samochodowe tej marki. Po raz pierwszy firma Ford przygotowała logotyp oraz komplet materiałów promocyjnych dla swojego serwisu posprzedażnego. Na podstawie wniosków z badań TNS OBOP stworzono nowy wizerunek autoryzowanego serwisu Forda: Ford eXtraservice, nawiązujący do cech serwisu najczęściej wymienianych przez uczestników badań: przejrzystości świadczonych usług, ich nowoczesności i kompleksowości.