Kto wydaje więcej na zakupy w Internecie: użytkownicy iOS czy Androida? – analiza Idealo
  • 0
  • 3
2.07.2015

Kto wydaje więcej na zakupy w Internecie: użytkownicy iOS czy Androida? – analiza Idealo

Android i iOS od lat są najpopularniejszymi systemami operacyjnymi w Polsce. Ich użytkownicy różnią się nawykami związanymi z e-zakupami. Porównywarka Idealo.pl sprawdziła m.in., jaki obraz polskiego m-commerce wyłania się ze zwyczajów konsumenckich użytkowników jej aplikacji mobilnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.07.2015

Jak funkcjonują działy marketingu i sprzedaży w polskich firmach? Raport Mind Progress Group i IPC

Nieco ponad połowa polskich firm zatrudnia osoby odpowiedzialne za sprzedaż. Podobnie jest z osobami odpowiedzialnymi za marketing. 53% badanych przedsiębiorstw deklaruje obecność w strukturach osób zajmujących się komunikacją marketingową. To niektóre dane z raportu „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”, przygotowanego przez Mind Progress Group i instytut badawczy IPC.