0 1 0 0 0 9.10.2007IV edycja ogólnopolskiej akcji Fundacji HospicyjnejFundacja Hospicyjna już po raz IV rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczno - edukacyjną promującą ideę opieki nad ciężko chorymi pacjentami w końcowej fazie ich życia.
0 1 0 0 0 9.10.2007Centralne obchody Światowego Dnia Serca w ŁodziW centralnych obchodach Światowego Dnia Serca w Łodzi wzięło udział ponad 4 tysiące osób. W łódzkiej Manufakturze uczestnicy pikniku mogli skorzystać z porad ekspertów, wziąć udział w bezpłatnych badaniach profilaktycznych a także wysłuchać koncertu T.Love i Elektrycznych Gitar. Imprezę zorganizowało Polskie Towarzystwo Kardiologiczne a jej partnerem był Urząd Miasta Łodzi i TVP2. Honorowym patronem imprezy był Prezydent Miasta Łodzi, Pan Jerzy Kropiwnicki.
0 1 0 0 0 9.10.2007GPD Advertising dla BZ WBK1 października wystartowała kampania Konta <30 w BZ WBK przygotowana przez GPD Advertising.
0 1 0 0 0 9.10.2007A co, jeśli wiedzą, że wiesz? (Forbes)T. Weiss, Now They Know You Know, "Forbes", 3.10.2007Kiedy najlepiej prosić o podwyżkę? Oczywiście wtedy, gdy przełożony jest w dobrym humorze. Tylko co się stanie, jeśli szef zdaje sobie sprawę, że my wiemy o jego nastroju (w domyśle: próbujemy wykorzystać sytuację)?
0 1 0 0 0 9.10.2007Nakład magazynu Hot kontrolowany przez ZKDPOd października nakład pierwszego polskiego flyersa - magazynu Hot° został objęty kontrolą Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Decyzja ta spowodowana jest intensywnym rozwojem pisma.
0 1 0 0 0 9.10.2007Ruszyła nowa kampania Enel-MedJesienią w Warszawie i Poznaniu ruszyła nowa kampania sieci lecznic ENEL-MED. Kreacje przygotowała Agencja Reklamowa ID.
0 1 0 0 0 9.10.2007Konferencja Gold Standard już za miesiącKonferencja Gold Standard: "Budowa Satysfakcji Klienta"odbędzie się 5 listopada 2007 r. w Hotelu InterContinental w Warszawie. Imprezie towarzyszą specjalistyczne warsztaty.
0 1 0 0 0 9.10.2007A więc poślubiłaś/-eś workaholika… (Forbes)M. Farrell, So You Married A Workaholic, "Forbes", 4.10.2007(+ 10 Ways To Survive A Workaholic Spouse)Nie od dziś wiadomo, że zbytnie zaangażowanie któregoś z (tradycyjnych) małżonków w pracę zawodową prędzej czy później kończy się problemami w domu. Ciągle nieobecny ojciec rodziny powoli staje się gościem, potem może nawet intruzem.
0 1 0 0 0 9.10.2007Afekt dokonuje zmian w strukturze i rozwija warszawski oddziałAfekt, agencja marketing services dokonała zmian w strukturze wyodrębniając 4 samodzielne działy: afekt.edu, który odpowiada za projekty szkoleniowo - edukacyjne, afekt.concept zajmujący się tworzeniem strategii marketingowych, afekt.events koordynujący wszystkie działania z zakresu event marketingu oraz afekt.direct – zespół odpowiedzialny za obsługę szeroko pojętej platformy BTL.
0 1 0 0 0 8.10.2007Arbovision dla Ranbaxy PolskaAgencja Arbovision i Ranbaxy Polska podpisały umowę w zakresie działań marketingowych wspierających sprzedaż leku przeciwdepresyjnego.