Kotlet mielony w sklepie odzieżowym – niestandardowa kampania PCK (wideo) - Marketing przy Kawie
Kotlet mielony w sklepie odzieżowym – niestandardowa kampania PCK (wideo)
  • 1
  • 5
18.10.2012

Kotlet mielony w sklepie odzieżowym – niestandardowa kampania PCK (wideo)

16 października, w Światowy Dzień Walki z Głodem, Polski Czerwony Krzyż oficjalnie rozpoczął niestandardową akcję społeczną, w ramach której każdy może pomóc niedożywionym dzieciom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

glimm

12 lat temu

niszowo i dla lansu

może nawet jakaś nagroda będzie ale nikt o tym nigdy nie usłyszał poza branżą

18 października 2012

17 października 2012