Konto T-Mobile Usługi Bankowe w kolejnym hicie śpiewanym przez Tomasza Kota (wideo)
  • 2
  • 1
5.11.2015

Konto T-Mobile Usługi Bankowe w kolejnym hicie śpiewanym przez Tomasza Kota (wideo)

„Hit od T-Mobile” to hasło przewodnie kampanii reklamowej operatora. Tomasz Kot, wykonując utwory na melodie światowych przebojów, prezentuje w niej usługi i produkty firmy. Tym razem działania skupiają się na promocji usług bankowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

matkoicórko!

8 lat temu

ulala

copywriter płakał jak rymował

5 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
5.11.2015

Charakterystyka polskich użytkowników Facebooka i Twittera – badanie firmy Gemius

W 2015 r. z Internetu korzysta 70 proc. Polaków, czyli 24,9 mln osób. Najnowsze badania Gemiusa wykazały, że Facebook i Twitter rosną w siłę wśród polskich internautów. Liczba użytkowników Facebooka to ponad 20 mln osób, co oznacza, że 80 proc. wszystkich polskich internautów korzysta z tego serwisu. Twitter osiągnął liczbę ponad 3,3 mln użytkowników (13 proc. wszystkich polskich internautów).