Konto Direct - nowa kampania ING Banku Śląskiego
  • 1
  • 1
15.01.2008

Konto Direct – nowa kampania ING Banku Śląskiego

W Polsce wciąż przybywa internautów – już prawie 40% populacji korzysta z Internetu i – co ważne – nie jest to już medium zarezerwowane jedynie dla ludzi młodych. Coraz większa jest też konkurencja na rynku ofert szerokopasmowego Internetu, co sprawia, że usługa ta jest coraz bardziej dostępna dla przeciętnego odbiorcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

izic

16 lat temu

niniejsza reklama telewizyjna jest kolejnym dowodem na to, że reklamodawca traktuje

swoją grupę docelową jako bandę kretynów

15 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
15.01.2008

Kampania społeczna "Pomóż sobie. Zmień myślenie"

Jednym z przykładów stereotypów, jakim ulega nasze społeczeństwo jest postrzeganie osób niepełnosprawnych ruchowo jako niezdolnych intelektualnie i niezaradnych życiowo. Taki wizerunek jest bardzo krzywdzący i prowadzi do dyskryminacji na różnych poziomach życia. To najważniejszy problem jaki będzie poruszała kampania społeczna „Pomóż sobie. Zmień myślenie.”, która rusza 15 stycznia 2008r. w ramach projektu „Rozwój Umiejętności Życiowych Młodych Intelektualnie Sprawnych ale Ruchowo Niepełnosprawnych”, finansowanego z Programu IW EQUAL.