Konkurs na film promujący kampanię społeczną
  • 0
  • 1
26.09.2011

Konkurs na film promujący kampanię społeczną

Rozpoczyna się konkurs polegający na nakręceniu filmu do społecznej kampanii IKEA i UNICEF – „1 euro to majątek”. Kampania wspiera globalny projekt umożliwiający dzieciom z najbiedniejszych regionów świata dostęp do edukacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2011

23 września 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Jasna droga przez kredytowe procedury w spocie Nordea Banku (wideo)

23 września rozpoczęła się kampania reklamowa kredytów hipotecznych Nordea Banku, pod hasłem „Z fachowym doradcą kredytowym Twój dom jest w zasięgu ręki”. Przy produkcji spotu telewizyjnego wykorzystano około stu różnych lamp i włączników. Przekaz kierowany jest do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu, oczekując jednocześnie ułatwień w przejściu przez procedury bankowe.