0 1 0 0 0 12.06.2007Sportowe emocje przygotowane przez inżynierów markiPrzejazdem kolumny samochodów przez Nowy Świat rozpoczęła się w Warszawie Audi R8 Driving Experience – impreza, podczas której kilkudziesięciu wybrańców zasiadło za sterami Audi R8.
0 1 0 0 0 12.06.2007One-2-One Media Solutions dla Radia Złote PrzebojeZespół One-2-One Media Solutions działający w ramach Grupy One-2-One S.A. realizując strategie rozszerzania kompetencji biznesowych przygotował nową linię kreatywną Radia Złote Przeboje - "Odkryj radio na nowo". Autorem wszystkich projektów graficznych łączących stylistykę lat 70-tych i 80-tych z nowoczesnym designem jest Ireneusz Bloch – dyrektor kreatywny.
0 1 0 0 0 12.06.2007„Kowboje w mieście” – akcja Banku BGŻAgencja Momentum Worldwide zorganizowała akcję field marketingową i flash mob dla Banku BGŻ – „Kowboje w mieście”.
0 1 0 0 0 12.06.2007„Partnerska Rodzina” z On Board PRFirma On Board PR rozpoczyna prace nad kampanią „Partnerska Rodzina” realizowaną przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
0 1 0 0 0 12.06.2007Concordia ubezpiecza się samaGrupa Concordia podpisała umowę z Centrum Medycznym LIM Medical Center. Opieka medyczna będzie obejmowała nie tylko pracowników ale także najlepszych pośredników Grupy Concordia, niezatrudnionych na umowę o pracę.
0 1 0 0 0 12.06.2007Aktivist i Exklusiv wkrótce w sieciWydawnictwo Valkea Media zapowiada zmianę strategii swoich dwóch kluczowych tytułów: Aktivist i Exklusiv. Od jesieni obydwa magazyny będą bardziej widoczne w Internecie. Wydawca chce budować wokół nich silne serwisy społecznościowe w czym pomóc ma także współpraca z operatorem komórkowym Play.
0 1 0 0 0 12.06.2007Gadu-Gadu S.A przejmuje BlipBlip, polski projekt łączący mikrobloging z komunikowaniem się w kręgu znajomych, będzie rozwijany przez spółkę Gadu-Gadu, która nabyła prawa do serwisu. Nad rozwojem Blipu pracują jego założyciele Marcin Jagodziński i Zbigniew Sobiecki, którzy dołączyli do zespołu Gadu-Gadu S.A.
0 1 0 0 0 12.06.2007MagnifiCo i Afekt pod skrzydłami Allegro.plAgencja magnifiCo podpisała umowę z firmą Allegro.pl na oprawę medialną wakacyjnej akcji promocyjnej zatytułowanej „Pod skrzydłami Allegro.pl” przygotowanej przez agencję Afekt z Poznania.
0 1 0 0 0 12.06.2007Headlines dla marki SpringfieldPortel Novelli wygrało przetarg na obsługę hiszpańskiej markiodzieżowej Springfield. W projekcie wezmą udział agencje z 6 krajówEuropy. W Polsce obsługą nowego klienta zajmie się dział Consumeragencji Headlines, która należy do sieci Porter Novelli od styczniazeszłego roku. W ramach współpracy agencja będzie zajmowała siękomunikacją z mediami branżowymi, w szczególności ze stylistami pismlifestylowych.
0 1 0 0 0 12.06.2007Polska firma badawcza Pentagon-Sport partnerem „Sport Strategies”Wrocławska firma badawcza Pentagon-Sport nawiązała bliską współpracę z renomowanym "Sport Strategies" z Paryża, wydawnictwa zajmującego się tematyką marketingu sportowego.