0 1 0 0 0 7.10.2009Konferencja „Internet – źródło informacji medycznych”13 października br. w Warszawie odbędzie się bezpłatna konferencja, podczas której zaprezentowane zostaną wyniki badania Internetu jako źródła informacji medycznych. Organizatorami spotkania są IDMnet, 4clover i House of Numbers. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli branży farmaceutycznej oraz domów mediowych specjalizujących się w obsłudze firm farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 7.10.2009„e-DMS” – nowy magazyn o marketingu sportowymAgencja marketingu sportowego Sport & Business Foundation rozpoczęła wydawanie internetowego magazynu „e-DMS”. To pierwszy w Polsce tytuł w całości poświęcony zagadnieniom marketingu sportowego i zarządzania sportem.
0 1 0 0 0 7.10.2009„Złota modna jesień” z Communication UnlimitedW październiku zaczęła się jesienna kampania Złotych Tarasów, realizowana pod hasłem „Złota modna jesień”. Jest to kolejna odsłona linii kreatywnej przygotowanej dla tego klienta przez agencję reklamową Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 7.10.2009MediaSzum – łódzkie spotkanie ludzi mediów14 października br. o godzinie 19.00 odbędzie się w Łodzi MediaSzum – drugie z cyklu spotkań poświęconych szeroko pojętej komunikacji, czyli mediom tradycyjnym (prasie, radiu i telewizji), nowym mediom, dziennikarstwu oraz reklamie.
0 1 0 0 0 7.10.2009NuOrder dla Bayer Shering PharmaW ramach współpracy z firmą Bayer Schering Pharma agencja NuOrder zaplanowała i zrealizowała działania komunikacyjne wspierające trzecią edycję Światowego Dnia Antykoncepcji.
0 1 0 0 0 7.10.2009Marcin Grządka i Paweł Usakowski założyli agencję ŁubuDubu PRNa polskim rynku debiutuje nowa agencja public relations – ŁubuDubu PR, stworzona przez Marcina Grządkę i Pawła Usakowskiego.
0 1 0 0 0 7.10.2009Headlines Porter Novelli i Polski LekAgencja Headlines Porter Novelli wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Polski Lek – producenta preparatów farmaceutycznych. Agencja zajmie się obsługą marki Finicotine.
0 1 0 0 0 7.10.2009Nominacje do tytułu Człowiek Roku Polskiego Internetu 2009Od 6 października można nominować kandydatów do tytułu Człowiek Roku Polskiego Internetu 2009. Nominacje mogą zgłaszać wyłącznie członkowie Akademii Internetu – gremium, w skład którego wchodzą założyciele oraz dotychczasowi laureaci konkursu Webstarfestival. Do każdej kandydatury musi być dołączone pisemne uzasadnienie. Równolegle trwa konkurs na najlepsze strony WWW oraz reklamy internetowe.
0 1 0 0 0 7.10.2009Karkonoska Akademia Energii z On Board PRFirma On Board PR została partnerem Karkonoskiej Akademii Energii – międzynarodowej konferencji poświęconej odnawialnym źródłom energii organizowanej pod patronatem m.in. Ministerstwa Środowiska, KAPE i patronatem medialnym TVN.
0 1 0 0 0 7.10.2009Kampania Demo Effective Launching dla marki olejów Platinum1 października rozpoczęła się kampania reklamowa przygotowana przez Demo Effective Launching dla marki olejów dla motoryzacji Platinum, produkowanych przez firmę Orlen Oil. Kampania jest prowadzona pod hasłem ”Oleje testowane przez ekspertów” i potrwa 2 miesiące.