0 1 0 0 0 4.11.2009Duchowa podróż w Cinema ParkStartuje kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy PRO Media House dla Cinema Park. Działania promocyjne wspierają uruchomienie nowego programu edukacyjnego „Na ścieżkach wiary”.
0 1 0 0 0 4.11.2009Trzy statuetki Chimer 2009 dla magazynu Futu i złoto dla Pure Magazine29 października przyznane zostały nagrody w konkursie projektowania prasowego Chimera 2009. Futu - Publishing and Design Group - otrzymało cztery nagrody.
0 1 0 0 0 4.11.2009Jet Line inwestuje w miejskie nośniki 12 x 4mJet Line systematycznie rozbudowuje sieć nośników wielkoformatowych 12 x 4m, należących do ogólnopolskiej sieci Motorway, szczególną uwagę poświęcając lokalizacjom w miastach. Najnowsza konstrukcja powstała w ubiegłym miesiącu przy warszawskich Alejach Jerozolimskich.
0 1 0 0 0 4.11.2009MagnifiCo dla Student.lex.plMagnifiCo PR od października 2009 współpracuje z portalem Student.lex.pl, należącym do wydawnictwa Wolters Kluwer Polska.
0 1 0 0 0 4.11.2009Magazyn „Trendy” korzysta z doradztwa ekspertów StreetcomWydawca magazynu "Trendy" korzysta z doradztwa ekspertów Streetcom. Opinie ekspertów pomogą redakcji udoskonalić dwumiesięcznik i dotrzeć z rekomendacją do jak największej liczby osób z grupy docelowej.
0 1 0 0 0 4.11.2009Avril Lavigne w reklamie marki Black StarAfilo i agencja Społem przeprowadziły najnowszą kampanię reklamową perfum Black Star, sygnowanych przez Avril Lavigne.
0 1 0 0 0 4.11.2009Good One PR otwiera się na małych przedsiębiorcówGood One PR zdecydowało się wyjść naprzeciw tym firmom, które do tej pory nie miały możliwości korzystać z profesjonalnego wsparcia specjalistów od budowy wizerunku.
0 1 0 0 0 4.11.2009Kobiety rosną w siłę. Niewykorzystana szansa biznesuDo 2014 siła nabywcza kobiet wzrośnie do 28 bilionów dolarów, przewyższając wspólny konsumencki potencjał takich gigantów jak Chiny i Indie. Boston Consulting Group alarmuje – firmy nie są gotowe na zachodzące na rynku zmiany. Brak im profesjonalnych narzędzi dotarcia do kobiet. Globalny raport wykazał, że konsumentki czują się niedoceniane, pomijane i dyskryminowane przez marketerów.
0 1 0 0 0 3.11.2009Rozpoczyna się głosowanie na najlepsze strony w polskim Internecie3 listopada rozpoczyna się głosowanie na najlepsze strony w polskim Internecie w konkursie Webstarfestival 2009. Głosowanie potrwa do 16 listopada.
0 1 0 0 0 3.11.2009Starlink: Rynek reklamowy po trzech kwartałach br. skurczył się o 12%Jak wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink w pierwszych trzech kwartałach 2009 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 4 miliardy 826 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w okresie 2008 Q1-Q3 to 5,49 miliarda złotych). Spadek względem pierwszych trzech kwartałów roku 2008 wyniósł 12,0 proc. Najsłabszy do tej pory był drugi kwartał, w którym ujemna dynamika wydatków wyniosła 15,6 proc., w trzecim kwartale spadki nieco wyhamowały, wyniosły - 13,8 proc., w pierwszym zaś ujemna dynamika wyniosła - 5,5 proc.