Espresso

4 listopada 2009

3 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2009

Starlink: Rynek reklamowy po trzech kwartałach br. skurczył się o 12%

Jak wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink w pierwszych trzech kwartałach 2009 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 4 miliardy 826 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w okresie 2008 Q1-Q3 to 5,49 miliarda złotych). Spadek względem pierwszych trzech kwartałów roku 2008 wyniósł 12,0 proc. Najsłabszy do tej pory był drugi kwartał, w którym ujemna dynamika wydatków wyniosła 15,6 proc., w trzecim kwartale spadki nieco wyhamowały, wyniosły - 13,8 proc., w pierwszym zaś ujemna dynamika wyniosła - 5,5 proc.

Poprzednie Następne