0 1 0 0 0 25.11.2008Nowe kampanie na nośnikach Handy MediaOd połowy listopada trwają kolejne kampanie reklamowe realizowane na nośnikach Handy Media.
0 1 0 0 0 25.11.2008Krasnale w SejmieTrzy Krasnale Życzliwki zagościły się na sejmowych korytarzach. To niecodzienne zdarzenie miało miejsce 21 listopada, w Dzień Życzliwości.
0 1 0 0 0 25.11.2008Nordea Bank Polska partnerem pierwszego rankingu metropolitalności polskich miastWarszawa będzie miastem, które mogłoby najwięcej skorzystać z wejścia w życie ustawy metropolitalnej – taki wniosek można wyciągnąć z Nordea Metrox.2008. W rankingu, przygotowanym przez Instytut Konkurencyjnej Ekonomii Regionów oraz miesięcznik Metropolia, wzięło udział 18 największych polskich regionów.
0 1 0 0 0 25.11.2008Prenumerata e-wydania „Dziennika Polska Europa Świat” w prezencie dla klientów Era BiznesKlienci, którzy zakupią przez www.era.pl albo telefonicznie aktywację usług głosowych lub bezprzewodowy dostęp do internetu blueconnect w ramach Era Biznes, otrzymają bezpłatną, roczną prenumeratę Dziennika Polska Europa Świat. Będą to łącznie 303 wydania gazety. Promocja obejmuje również wszystkie dodatki tematyczne gazety, w tym ekonomiczny Wall Street Journal Polska.
0 1 0 0 0 24.11.2008„Nowy marketing” Dominika Kaznowskiego dostepny za darmoPo premierze drukowanej w ubiegłym tygodniu, najnowsza książka Dominika Kaznowskiego „Nowy marketing” jest już dostępna bezpłatnie w Internecie.
0 1 0 0 0 24.11.2008„Motyw” prezentuje prawdziwe oblicze polskich studentówUkazał się nowy numer „Magazynu Studenckiego Motyw” z „Europlanerem Akademickim”. Tematem przewodnim numeru jest obszerny raport pokazujący, prawdziwe oblicze polskich studentów.
0 1 0 0 0 24.11.2008Supermedia Interactive obsługuje konkurs „Seryjny Zwycięzca”Supermedia Interactive obsługuje kolejny konkurs SMS realizowany przez „Super Express” – Seryjny Zwycięzca. SMI odpowiada za aplikację SMS do obsługi konkursu, opracowanie schematu komunikacji oraz pytań konkursowych.
0 1 0 0 0 24.11.2008Philips promuje markę w InternecieW połowie listopada ruszyła interaktywna kampania wizerunkowa Philips w Internecie. Kampania jest połączona z konkursem dla internautów, którzy proponują najciekawsze produkty i rozwiązania zgodne z przyrzeczeniem marki Philips zawartym w korporacyjnym haśle „Sense and Simplicity” – czyli zaprojektowane z myślą o użytkowniku oraz proste w użyciu, mimo technologicznego zaawansowania.
0 1 0 0 0 24.11.2008Testa nominowana w European Excellence AwardsAgencja Testa Communications została nominowana w konkursie European Excellence Awards w kategorii „Travel and Tourism” za projekt „Polskie Dni w Zell am See-Kaprun”.
0 1 0 0 0 24.11.2008Pokonkursowa wystawa Obsesji Papieru, Tworzyw w scenerii beskidzkich lasówW jesiennej scenerii Leśnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej Leśnik” w Ustroniu – Jaszowcu firma CEZEX na początku listopada zorganizowała wernisaż prac zgłoszonych do konkursu „Obsesja Papieru, Tworzyw”, a także premierę kalendarza „Kolory Marzeń”. Spotkanie było również okazją do przedstawienia idei kampanii „Ratujmy Beskidzkie Lasy”, której inicjatorem jest Fundacja Arka a wspierają ją Lasy Państwowe i CEZEX, dla którego przemysł drzewny i papierniczy to naturalne środowiska biznesowe.