Kobiety w dużych miastach wybierają RMF FM - Marketing przy Kawie
Kobiety w dużych miastach wybierają RMF FM
  • 0
  • 2
12.09.2006

Kobiety w dużych miastach wybierają RMF FM

RMF FM umacnia swoją pozycję wśród kobiet mieszkających w dużych miastach. Najnowsze wyniki badań Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company potwierdzają sympatię kobiet do RMF FM. Udział RMF w tej atrakcyjnej grupie docelowej wzrósł do 18,2%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 września 2006