Kobieca piłka w spocie Nike na mistrzostwa świata kobiet 2019 - Marketing przy Kawie
Kobieca piłka w spocie Nike na mistrzostwa świata kobiet 2019
  • 1
  • 0
4.06.2019

Kobieca piłka w spocie Nike na mistrzostwa świata kobiet 2019

Marka Nike zaprezentowała spot „Dream Further”. Przenosi w nim widzów do świata kobiecej piłki nożnej. Po raz kolejny pokazuje, że wystarczy odrobina odwagi, by realizować marzenia i przełamywać stereotypy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 czerwca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
4.06.2019

Plac Defilad i Coca-Cola zapraszają na wspólną kolację. Ma to być spotkanie przy stole ponad podziałami

24 czerwca kilkaset osób spotka się przy wspólnym stole w przestrzeni Warszawy. Stół będzie zastawiony różnorodnie i wielokulturowo. Gościom będą towarzyszyły opowieści o potrawach minionych trzydziestu lat – epoki, kiedy intensywnie poznawaliśmy to, co nowe. Wydarzenie organizują Coca-Cola i Plac Defilad. Niezależnie od przekonań i pochodzenia, wszędzie na świecie to właśnie kuchnia, jedzenie i wspólny stół na co dzień łączą ludzi – przekonują.