Kampania wprowadzająca na polski rynek grę The Sims 4 (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania wprowadzająca na polski rynek grę The Sims 4 (wideo)
  • 1
  • 1
25.09.2014

Kampania wprowadzająca na polski rynek grę The Sims 4 (wideo)

Na polskim rynku zadebiutowała czwarta odsłona gry The Sims. Towarzyszy temu kampania promocyjna realizowana w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55401 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 września 2014