Kampania „Wprost” – „To, co najważniejsze w tygodniu” (wideo)
  • 3
  • 1
25.05.2012

Kampania „Wprost” – „To, co najważniejsze w tygodniu” (wideo)

Wprost – to, co najważniejsze w tygodniu” – pod takim hasłem prowadzona jest kampania promocyjna tygodnika. Nowym naczelnym czasopisma został Michał Kobosko, zmienił się także niemal cały zespół redakcyjny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Komentujący

12 lat temu

Słabe strasznie

Strasznie słaby komunikat - co to znaczy NAJWAŻNIEJSZE??? Najważniejsze dla kogo? Poza tym brzydka wizualnie reklama i niespójna. Jak to zwykle w przypadku DEMO - beznadzieja...

25 maja 2012