Kampania telewizyjna marki Harnaś Mocne
  • 0
  • 1
14.12.2009

Kampania telewizyjna marki Harnaś Mocne

Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Harnaś Mocne (Carlsberg Polska). Kampania prowadzona jest na antenach największych stacji telewizyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2009

Plac Wolnica w Krakowie z drewnianą podłogą

Projekt Biura Projektów Lewicki Łatak zwyciężył w konkursie AMS i krakowskiego magistratu na zagospodarowanie placu Wolnica w Krakowie. Sąd konkursowy docenił zwłaszcza pomysł na nawiązującą do tradycji folkloru miejskiego drewnianą podłogę placu. Zwycięzca otrzymał nagrodę pieniężną ufundowaną przez AMS w wysokości 25 tys. złotych oraz zaproszenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

11 grudnia 2009