Kampania społeczna przygotowana przez Fundację Rusz i artystów z Galerii Rusz - Marketing przy Kawie
Kampania społeczna przygotowana przez Fundację Rusz i artystów z Galerii Rusz
  • 0
  • 7
15.07.2009

Kampania społeczna przygotowana przez Fundację Rusz i artystów z Galerii Rusz

Z początkiem lipca, w 3 największych miastach województwa kujawsko-pomorskiego ruszyła kampania plakatowa przygotowana przez Fundację Rusz i artystów z Galerii Rusz na temat uzależnienia Polaków od alkoholu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 lipca 2009