Kampania różanego Silana
  • 0
  • 1
4.05.2011

Kampania różanego Silana

Silan Sensitive Natural Rose & Silk Extracts zastąpił wariant Aloe Vera & Avocado Oil i pojawił się na sklepowych półkach w połowie kwietnia br. Tę odmianę płynu zmiękczającego do tkanin stworzono z myślą o osobach o wrażliwej skórze, poszukujących produktów łagodnych, przyjaznych dla alergików, a jednocześnie skutecznych w nadawaniu tkaninom delikatności. Właśnie te cechy produktu podkreślane są w kampanii telewizyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2011