Kampania repozycjonująca marki Strong - Marketing przy Kawie
Kampania repozycjonująca marki Strong
  • 0
  • 1
27.04.2009

Kampania repozycjonująca marki Strong

Dziś (27.04) rozpoczyna się kampania reklamowa repozycjonująca piwo marki Strong.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2009

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2009

Nowa kampania telewizyjna dla marki Żywiec zrealizowana przez Just

W poniedziałek 27 kwietnia rozpoczyna się tegoroczna kampania TV. Jej koncepcję kreatywną przygotowała agencja Just. Kampania ukazuje Żywca w kontekście wciąż zmieniającego się świata. Zmieniają się trendy i mody, zmieniają się technologie, sztuka, ludzkie myślenie. Prawie wszystko się zmienia. Jednak jest jedna rzecz, która z całkowitą pewnością nigdy nie powinna się zmienić, bo najlepsze powinno zostać takie, jakie jest od zawsze.