0 1 27.04.2009Kampania repozycjonująca marki Strongkampanie reklamowe TweetDziś (27.04) rozpoczyna się kampania reklamowa repozycjonująca piwo marki Strong.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54935 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 27.04.2009VIII Kongres Public Relations w Rzeszowie zakończonyZakończył się VIII Kongres Public Relations w Rzeszowie. Partnerem merytorycznym konferencji był PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sp. z o.o., który w ten sposób, wśród partnerów z branży, zainaugurował obchody czterdziestolecia swojej organizacji.
0 1 0 0 0 27.04.2009Eurobasket 2009Wirtualna Polska i Polski Związek Koszykówki podpisały umowę o współpracy w ramach Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn – Eurobasket 2009 Poland. WP uzyskała tytuł oficjalnego sponsora Eurobasket 2009 Poland.
0 1 0 0 0 27.04.2009KE ogłasza konkurs na projekt nowego logo dla produktów ekologicznych UEDyrekcja Generalna ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Komisji Europejskiej zaprasza wszystkich studentów grafiki i innych kierunków plastycznych z 27 państw członkowskich UE do udziału w unijnym konkursie na nowe logo.
1 1 0 0 0 27.04.2009Nowa kampania telewizyjna dla marki Żywiec zrealizowana przez JustW poniedziałek 27 kwietnia rozpoczyna się tegoroczna kampania TV. Jej koncepcję kreatywną przygotowała agencja Just. Kampania ukazuje Żywca w kontekście wciąż zmieniającego się świata. Zmieniają się trendy i mody, zmieniają się technologie, sztuka, ludzkie myślenie. Prawie wszystko się zmienia. Jednak jest jedna rzecz, która z całkowitą pewnością nigdy nie powinna się zmienić, bo najlepsze powinno zostać takie, jakie jest od zawsze.