1 1 28.02.2011Kampania marek Ferrero (wideo)marketing bezpośredni TweetRozpoczęła się kampania marek Ferrero przygotowana przez agencję Wunderman/ Young & Roubicam.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.02.2011Rosnąca klasa średnia zmieni zwyczaje konsumenckie na świecieDo 2030 r. klasa średnia w skali globalnej powiększy się o 2 miliardy ludzi. Spowoduje to znaczące zmiany w portfolio przedsiębiorstw, a także w sposobie oraz poziomie konsumpcji dóbr i usług – oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte w raporcie „Consumer 2020. Reading the signs”.
0 1 0 0 0 28.02.2011Nowa akcja Aster BiznesCelem nowej kampanii firmy Aster Biznes, pod hasłem „Multikomunikacyjny pakiet 6 usług dla Twojej firmy. Pewny partner w drodze na szczyt” jest podkreślenie oferty rynkowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 25.02.2011Penta sprzedaje Żabkę Mid Europa PartnersPenta Investments – środkowoeuropejska grupa inwestycyjna – podpisała umowę sprzedaży Żabka Polska SA. Nabywcą 100% akcji spółki jest fundusz Mid Europa Partners. Realizacja transakcji podlega zatwierdzeniu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
0 1 0 0 0 25.02.2011Sieć reklamowa IDMnet wprowadza nowy pakiet premiumUtworzenie pakietu premium Moto jest związane z dołączeniem pod koniec stycznia do sieci IDMnet witryn z Grupy V10. Odbiorcami nowej oferty są osoby zainteresowane motoryzacją. W wybranych serwisach wchodzących w skład pakietu dostępna jest reklama wideo w formie pre-roll.