Kampania efektywnościowa Blow Energy Drink - Marketing przy Kawie
Kampania efektywnościowa Blow Energy Drink
  • 0
  • 1
4.04.2011

Kampania efektywnościowa Blow Energy Drink

W Internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Blow Energy Drink w modelu efektywnościowym, realizowana przez firmę Novem. Celem programu jest promocja nowego napoju energetycznego na polskim rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

retry

13 lat temu

born to blow.... job

Ciekawe za ile dni w necie pojawią się takie konstrukcje? Gratulacje za taki wybór nazwy :0-

Rozwiń komentarze

4 kwietnia 2011

1 kwietnia 2011