1 1 11.08.2014Kampania „Co dwa Żubry, to nie jeden” (wideo)kampanie reklamowe TweetMarka Żubr kontynuuje rozpoczętą w kwietniu kampanię. Tym razem brand hero pomaga rodzinie dzików.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.08.2014Le Rodzinka – nowi bohaterowie komunikacji sieci E.LeclercRuszyła akcja E.Leclerc – „Le Rodzinka”. Nowi bohaterowie pojawią się w spotach radiowych i na facebookowym profilu sieci. Działania mają doprowadzić do bliższego poznania potrzeb klientów.
1 1 0 0 0 11.08.2014„Zobacz. Przeżyj” – policjanci z warmińsko-mazurskiego ostrzegają przed pływaniem po spożyciu alkoholu (wideo)Olsztyńska policja rozpoczęła kampanię społeczną „Zobacz. Przeżyj”. W trwającym 3 minuty spocie w realistyczny sposób przedstawiono scenę utonięcia po spożyciu alkoholu.
0 1 0 0 0 11.08.2014II Google Analytics User Conference 25 września w WarszawieGoogle Analytics User Conference Poland & CEE to spotkanie osób, które wykorzystują analitykę internetową do usprawniania i poprawy skuteczności biznesów – zarówno swoich, jak i klientów. To platforma wymiany doświadczeń, okazja do zadawania pytań i prowadzenia rozmów pomiędzy użytkownikami i twórcami Google Analytics.
2 1 0 0 0 11.08.2014Lidl sprawdza, dlaczego zdrowe jedzenie nie smakuje dzieciom (wideo)Z początkiem sierpnia Lidl rozpoczął kampanię „Lekcje zdrowego smaku”. W pierwszym internetowym spocie m.in. zapytał uczniów, dlaczego nie lubią warzyw oraz co się dzieje z kanapkami, które rodzice przygotowują im do szkoły.