Julia Kozak i Tytus Klepacz wśród jurorów konkursu Cannes Lions 2014 - Marketing przy Kawie
Julia Kozak i Tytus Klepacz wśród jurorów konkursu Cannes Lions 2014
  • 0
  • 1
17.03.2014

Julia Kozak i Tytus Klepacz wśród jurorów konkursu Cannes Lions 2014

Dwoje przedstawicieli polskiej branży komunikacji marketingowej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. Julia Kozak, dyrektor zarządzająca FleishmanHillard Polska, będzie oceniać prace w kategorii PR. Tytus Klepacz, concept director w 180heartbeats + Jung v. Matt, weźmie udział w obradach Cyber Lions.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2014