Jesienna kampania telewizyjna Żywiec Zdrój
  • 0
  • 1
28.09.2007

Jesienna kampania telewizyjna Żywiec Zdrój

Od 1 października 2007 roku rusza kampania telewizyjna Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Będzie się ona toczyć pod hasłem „Żywiec Zdrój Smako-Łyk: Zwycięzca smaku – wybrany przez Konsumentów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2007

Nowa edycja konkursu dziennikarskiego dla gimnazjalistów "Liczy się temat"

Rozpoczęła się druga edycja konkursu dziennikarskiego dla gimnazjalistów „Liczy się temat” organizowanego przez Canal+ Cyfrowy w ramach programu MediaStarter. Uczniowie z całej Polski do końca października 2007 r. mogą zgłaszać swoje reportaże prasowe, filmowe lub audycje o tematyce społecznej. Celem konkursu jest silniejsze uwrażliwienie nastolatków na rolę i wpływ mediów na społeczeństwo oraz ćwiczenie warsztatu dziennikarskiego.