Jędrność dzień po dniu - Marketing przy Kawie
Jędrność dzień po dniu
  • 0
  • 1
18.04.2005

Jędrność dzień po dniu

18 kwietnia rozpoczyna się kampania reklamowa najnowszego produktu marki Garnier. Reklamę będzie można oglądać w najbliższym czasie w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania jest realizowana pod hasłem: „Twoja skóra odzyskuje jędrność. Dzień po dniu”. Adaptację kreacji przygotowała agencja reklamowa Publicis. Reklama adresowana jest do kobiet w wieku 20-40 lat, które chcą ujędrnić swoją skórę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54948 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.04.2005

Akcja Colgate „Przyjazny Dentysta”

Agencja Interaktywna Pro-Creation www.pro-creation.pl uruchomiła pod adresem www.przyjaznydentysta.pl stronę internetową akcji „Przyjazny Dentysta” zorganizowanej przez Colgate-Palmolive Poland. Projekt koncentruje się na powszechnym problemie lęku przed wizytą u stomatologa. Wszyscy Ci, których ten problem dotyczy, a w szczególności rodzicie dzieci cierpiących na dentofobię, znajdą na stronie wskazówki i porady jak sobie z nią radzić. W akcję zaangażowały się również znane osobistości, w tym Katarzyna Skrzynecka i Radosław Pazura. W serwisie internetowym odwiedzający znajdą wypowiedzi gwiazd dotyczące walki ze stresami związanymi z wizytą u dentysty.