Jak zmniejszyć koszty, a utrzymać przy sobie klientów - Marketing przy Kawie
Jak zmniejszyć koszty, a utrzymać przy sobie klientów
  • 0
  • 1
22.12.2010

Jak zmniejszyć koszty, a utrzymać przy sobie klientów

Przekraczanie oczekiwań klientów jest celem strategicznym niemal 90% szefów działów obsługi klienta, wynika z badań opublikowanych w specjalnym numerze „Harvard Business Review Polska”. Tymczasem znacznie lepsze wyniki przynosi zwyczajne zaspokajanie ich potrzeb. Pozwala ponadto na redukcję wydatków oraz zminimalizowanie odpływu klientów do konkurencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 grudnia 2010