Jak tworzyć przekaz kierowany do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki w nowym numerze „Marketera+”
  • 0
  • 1
16.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak tworzyć przekaz kierowany do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki w nowym numerze „Marketera+”

John D. Rockefeller powiedział: „Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej niż za jakikolwiek inny”. Te słowa powinny stanowić dla marketerów naturalną motywację do ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności związanych z komunikacją z klientami.
(Informacja promocyjna)

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 lutego 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2017

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie – 4. Targi Rozwiązań IT, e-Commerce i Urządzeń Mobilnych

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w handlu? Jak unikać pułapek prawnych w aplikacjach mobilnych oraz prowadzić skuteczny i nienachalny e-mail marketing? Odpowiedzi m.in. na te pytania będzie można znaleźć na Targach Mobile IT, które odbędą się 22 i 23 lutego w Expo Kraków. W jednym miejscu spotkają się przedstawiciele trzech branż: mobile, IT oraz e-commerce.