Jak chętnie wypowiadamy się na fan page’u marki? – wyniki badania ARC Rynek i Opinia - Marketing przy Kawie
Jak chętnie wypowiadamy się na fan page’u marki? – wyniki badania ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 3
29.10.2012

Jak chętnie wypowiadamy się na fan page’u marki? – wyniki badania ARC Rynek i Opinia

Użytkownicy fan pages firm bądź marek w większości deklarują, że fakt korzystania z fan page’a w żaden sposób nie wpłynął na stopień ich sympatii wobec danej marki czy też firmy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2012

28 października 2012