1 1 0 0 0 18.07.2012Kampania reklamowa piwa Desperados Red (wideo)16 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna piwa Desperados Red. Będzie ona również początkiem niestandardowych działań komunikacyjnych, jakie marka zaplanowała w tym roku.
0 2 0 0 0 18.07.2012Znani i mniej znani na Olimpiadzie w LondynieW Igrzyskach Olimpijskich w Londynie weźmie udział ponad 200 reprezentantów Polski. Zaledwie 10% z nich znajduje się na liście 100 najbardziej znanych polskich sportowców. Zdecydowanie najbardziej popularnymi wśród polskich olimpijczyków są: Agnieszka Radwańska, Otylia Jędrzejczak oraz Monika Pyrek – wynika z raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 18.07.2012Internorm zadba o public relationsFirma Internorm – międzynarodowy producent drzwi i okien – na początku lipca rozpoczęła współpracę z agencją Toolbox Creative Communications. Agencja zajmie się kompleksową obsługą PR firmy.
0 1 0 0 0 18.07.2012Velux rozstrzygnął przetarg na agencję kreatywną16 lipca firma Velux rozpoczęła współpracę z agencją kreatywną GPD. Agencja zajmie się obsługą komunikacji ATL i BTL.
0 2 0 0 0 18.07.2012Imedia PR współtworzy 4communication group i zmienia logoimedia PR, imedia MC, CCSC i RCS Consultants rozwijają działalność i tworzą 4communication group. Poszerzeniu oferty towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej oraz wprowadzenie nowych, spójnych logotypów, podkreślających przynależność do grupy.
0 1 0 0 0 18.07.2012Bumar Elektronika z agencją brandingowąFresh Brand Design podpisała umowę o współpracy z firmą Bumar Elektronika, działającą w sektorze polskiego przemysłu obronnego i dostarczającą urządzenia z zakresu elektroniki profesjonalnej.
1 1 0 0 0 17.07.2012IIBR podsumował Euro 2012Na podstawie badań syndykatowych „Monitoring reklam na Euro 2012” Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przygotował raport „Koko Euro spoko, czyli o emocjach. O wygranych i przegranych – nie tylko sportowo” o opiniach Polaków na temat EURO 2012 przed imprezą i w jej trakcie, jak również na temat komunikacji marek na Euro 2012
0 2 0 0 0 17.07.2012Zarządzanie finansami na Facebooku?Według analizy Catnapoleon.com w Polsce najszybciej fanów zdobywa Alior Sync, który umożliwił internautom dokonywanie niewielkich przelewów także między znajomymi na Facebooku. Citibank pyta z kolei swoich fanów, czy chcieliby mieć pełny dostęp do konta nie wychodząc z Facebooka. Taką aplikację testuje już australijski Commonwealth Bank. Indyjski ICICI dał swoim klientom możliwość sprawdzenia stanu oszczędności czy zamówienia czeków.
2 1 0 0 0 17.07.2012Prezesi dużych firm w kampanii PKO BP (wideo)„Razem widzimy więcej” – to główne hasło startującej 17 lipca kampanii promującej bankowość korporacyjną PKO BP. Ofertę Banku reklamują w niej prezesi dużych, renomowanych polskich firm, klientów banku.
0 1 0 0 0 17.07.2012Freshmail zintegrowany z systemem marketing automationFirma Freshmail, jeden z czołowych dostawców usług e-mail marketingowych, nawiązał współpracę z Salesmanago – pierwszym w Polsce systemem klasy marketing automation. Dzięki temu użytkownicy zyskują możliwość monitorowania zachowania swoich klientów na stronie WWW i kierowania do nich dopasowanych ofert.