1 1 0 0 0 25.10.2012Pies, kot i kanarek oszczędzają prąd w kampanii Energi (wideo)8 października rozpoczęła się kampania wizerunkowa Grupy Energa, pod hasłem „Po prostu włącz”. Bohaterami spotu są kot, pies i kanarek. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na prostotę takich czynności, jak wyłączanie niepotrzebnie palącego się światła, grającego telewizora czy pracującego komputera. Reklama ma przekonać widzów, że bycie ekologicznym nie wymaga wysiłku, a jednocześnie zachęcić do skorzystania z oferty Energi.
0 1 0 0 0 25.10.2012Znamy finalistów tegorocznych Lwów PR24 października zakończył się etap preselekcji nadesłanych zgłoszeń w konkursie Lwy PR 2012. Decyzja o tym, kto powinien otrzymać tytuł, należy do członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Głosowanie potrwa do 31 października.
1 6 0 0 1 25.10.2012Konsumenci w USA uznają reklamy tradycyjne za skuteczniejsze niż internetowe, a marketingowców za mało wartościowych (wideo)Digital marketing nie jest w pełni zgodny z potrzebami konsumentów, a pracownicy marketingu są niemal na końcu listy zawodów uznawanych za przydatne społecznie – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego w USA przez Edelman Berland dla Adobe.
0 2 0 0 0 25.10.2012Internet leczy skutecznie? – wyniki badania ARC Rynek i OpiniaPonad 60% internautów przyznaje, że poszukuje informacji zdrowotnych w Internecie. Zdecydowana większość z nich uważa, że informacje te są bardzo przydatne, i stosuje je w życiu codziennym – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 24.10.2012Nowy serwis Vodeon współtworzony przez Tomasza Raczka w ofercie AtmediaAtmedia, biuro reklamy telewizji i nowych mediów będzie obsługiwać Vodeon – serwis wideo na życzenie współtworzony przez Tomasza Raczka. Premiera serwisu zaplanowana jest na najbliższe dni.
1 1 0 0 0 24.10.2012Akcja z okazji dziesiątych urodzin Agito.pl (wideo)Wystartowała okolicznościowa kampania sklepu internetowego Agito.pl, który rozpoczyna działania reklamowe z okazji swoich dziesiątych urodzin.
0 1 0 0 0 24.10.2012Milka, Play, Danonki wśród nominowanych do Mixx Awards 20127 listopada zostaną ogłoszeni zwycięzcy Mixx Awards 2012. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopers ogłosili listę nominowanych.
1 1 0 0 0 24.10.2012Pascal Brodnicki jako Vito Corleone w reklamie Lidla (wideo)W ramach kampanii Lidla „Pascal kontra Okrasa” pojawił się nowy spot z udziałem Pascala. Tym razem kucharz wciela się w rolę Ojca Chrzestnego.
0 4 0 0 0 24.10.2012„Now Playing in Leather” i „Now Playing in Suede”, czyli kampania obuwia ConverseW październiku wystartowała ogólnopolska kampania promująca modele z zamszowej oraz skórzanej linii obuwia marki Converse. Działania będą prowadzone do listopada.
0 1 0 0 1 24.10.2012Zwycięzcy polskich eliminacji Young Creatives EurobestAdam Marzec z agencji 180heartbeats + Jung v. Matt i Kamil Kowalczyk z Leo Burnett Warsaw zwyciężyli w polskich eliminacjach Young Creatives Eurobest i lecą na finały do Lizbony. Uczestnicy konkursu mieli stworzyć kampanię zintegrowaną dla Muzeum Historii Żydów Polskich, skierowaną do młodych ludzi.