IQ Marketing dla Scool
  • 0
  • 1
19.03.2009

IQ Marketing dla Scool

Agencja IQ Marketing przygotowała kampanię BTL, wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu z portfolio firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) – Kubuś Scool.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

W sieci wiary, czyli Kościół on-line

Kościół od wieków głosi dobrą nowinę. Niegdyś poprzez apostołów i misjonarzy, dziś również wirtualnie – otwierając się na zdobycze cywilizacji, szukając w nich wciąż nowych kanałów komunikacji. Wszystko po to, aby lepiej docierać do wiernych. Cztery lata po śmierci Jana Pawła II kardynał Stanisław Dziwisz otwiera portal społecznościowy Franciszkanska3.pl, którego wirtualny adres pokrywa się z istniejącym w Krakowie Oknem Papieskim.