IQ Marketing dla CitiFinancial - Marketing przy Kawie
IQ Marketing dla CitiFinancial
  • 0
  • 1
4.07.2005

IQ Marketing dla CitiFinancial

CitiFinancial (Pion Bankowości Detalicznej Banku Handlowego w Warszawie) odświeża komunikację swojego produktu funkcjonującego pod nazwą „Pożyczka Gotówkowa”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2005

Parujące reklamy

W 10 miastach Polski nad reklamami kawy Jacobs Krönung od 21 czerwca unosi się para. To zamierzony efekt wykorzystany w najnowszej kampanii reklamowej tego produktu. Integralną częścią reklam umieszczonych na billboardach jest wystająca z plakatu wielka filiżanka. To właśnie z niej unosi się para symbolizująca unikalny aromat kawy Jacobs Krönung oferowanej w naszym kraju przez Kraft Foods Polska. Tego typu rozwiązanie zastosowano w Polsce po raz pierwszy. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na „Królewski Aromat” i nowe opakowanie produktu. Kampania reklamowa Jacobs Krönung realizowana jest także w telewizji i radiu pod wspólnym hasłem: „Moc Królewskiego Aromatu”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2005

Koncertowe lato

W weekend 25/26 czerwca ruszyła w Karpaczu i Złotoryi wielka letnia trasa koncertowa Tygodnika Naj, Radia RMF FM i telewizji Polsat – Koncertowe Lato. Zabawa trwała do późnych godzin nocnych. W te wakacje odbędzie się jeszcze aż 39 koncertów przez 9 wakacyjnych weekendów w 18 najchętniej odwiedzanych przez turystów kurortach. Muzyka, porady jak dbać o zdrowie i urodę, a także zgłębianie kulinarnych sekretów – to tylko część z atrakcji letnich weekendów zapewnionych przez organizatorów. Na przebojowe weekendy zapraszają tygodnik NAJ, RMF FM i Telewizja Polsat.