Ipsos Marketing wprowadza nowe narzędzia badawcze wspierające zarządzanie strategiczne markami - Marketing przy Kawie
Ipsos Marketing wprowadza nowe narzędzia badawcze wspierające zarządzanie strategiczne markami
  • 0
  • 1
9.07.2009

Ipsos Marketing wprowadza nowe narzędzia badawcze wspierające zarządzanie strategiczne markami

Ipsos Marketing, część Ipsos specjalizująca się w badaniach innowacji, marek i produktów, wprowadza MARKETLandscape i BRANDStretch, ilościowe narzędzia badawcze wspierające zarządzanie markami, wykorzystywane na wczesnym etapie tworzenia innowacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lipca 2009