IPG Mediabrands reorganizuje struktury client service
  • 0
  • 0
13.08.2018

IPG Mediabrands reorganizuje struktury client service

W ramach grupy IPG Mediabrands wprowadzono nową strukturę zespołów współpracujących z klientami. Zmiany obejmują wszystkie teamy domów mediowych Initiative i UM. W nowej strukturze zespołami będą współkierowali managerowie z kompetencjami off- i online.

Nowa organizacja obszaru client service w IPG Mediabrands ma pozwolić na lepszą koordynację obsługi. Celem jest także wzmocnienie implementacji działań digital w komunikacji klientów agencji.

Efektem wprowadzonych zmian jest powołanie w każdym z domów mediowych trzech teamów klienckich. Na czele zespołów client service w Initiative stanęli:

  • Łukasz Kozłowski (account director) wspierany przez Martę Bąkowską (digital account director),
  • Paulina Pawińska (group account director) wspomagana przez Jakuba Margola (communication managera),
  • Anna Świętoń (group account director), z którą współpracuje Magdalena Sikorska (digital communication manager).

Równolegle szefami teamów UM są:

  • Iwona Michałczak (group account director) wspierana przez Agnieszkę Barańską (senior communication manager),
  • Elżbieta Kręt (group account director) wspomagana przez Katarzynę Cycoń-Kościówko (digital communication manager),
  • Agnieszka Jacobi (senior communication manager) wraz z Karoliną Kowalczyk-Barczak (digital media manager).

Magdalena Sołtan-Zabielska (client service managing director w UM) i Michał Strzałkowski (client service managing director w Initiative) nadal są odpowiedzialni za operacyjną działalność obu agencji mediowych.

13 sierpnia 2018