0 0 0 0 0 30.11.2017 Aktualizacja: 11:3005.01.2018Zastrzeżenia UOKiK do koncentracji Benefit Systems i Calypso FitnessUOKiK ma zastrzeżenia do przejęcia przez Benefit Systems kontroli nad Calypso Fitness. Koncentracja może ograniczać konkurencję.
0 0 0 0 0 30.11.2017PZU rozstrzygnęło przetarg na agencje kreatywneZakończył się przetarg na agencje kreatywne do obsługi reklamowej PZU. Umowy zostały podpisane z trzema podmiotami: Red8 Advertising, Focus Media Group i VML.
0 3 0 0 0 29.11.2017Kolejny przedsiębiorca w kampanii T-MobileWiktor Borowski w rok stworzył od podstaw silną markę na rynku kawy. Teraz twórca Coffee Republic wystąpił w reklamie T-Mobile.
2 0 0 0 0 29.11.2017„A teraz wchodzę ja. Cała na czerwono” – Justyna Kowalczyk promuje kredyt w Santander Consumer BankuSantander Consumer Bank rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy. Jej twarzą jest Justyna Kowalczyk, ambasadorka marki.
0 12 0 0 0 29.11.2017„Let’s Celebrate” – druga kolekcja Heidi Klum dla Lidla4 grudnia na otwarcie sezonu świątecznego Lidl i Heidi Klum zaprezentują „Let’s Celebrate”, czyli limitowaną linię ubrań. Kolekcja ma łączyć stroje klasyczne i eleganckie z must-have tego sezonu.
0 1 0 0 0 29.11.2017Gracze nie tacy młodzi, jak mogłoby się wydawać. Selectivv i Gameset zbadali uczestników Warsaw Games Week13 października rozpoczęły się trzydniowe targi T-Mobile Warsaw Games Week 2017. W ich trakcie firma Selectivv przeanalizowała dane prawie 29 tys. użytkowników smartfonów, którzy odwiedzili to wydarzenie.
0 0 0 0 0 29.11.2017Konica Minolta z agencją Sarota PRKonica Minolta powierza agencji Sarota PR działania z zakresu media relations. Wcześniej firmy współpracowały projektowo.
0 0 0 0 0 29.11.2017UOKiK zyska prawo do blokowania stron WWW?Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zyska uprawnienia do usunięcia lub zmiany treści cyfrowych, które działają na szkodę konsumentów. To efekt rozporządzenia przyjętego przez Parlament Europejski. Jak podaje „Gazeta Prawna”, niebawem zostanie przygotowana nowelizacja rodzimych przepisów.
3 1 0 0 0 29.11.2017„Profilaktyka, człowieku!” – koń w reklamie Ministerstwa Zdrowia zachęca Polaków, by o siebie dbaliMinisterstwo Zdrowia rozpoczęło kampanię „Profilaktyka, człowieku!”. Ma ona przekonać Polaków do wykonywania badań profilaktycznych i wyrabiania nawyków, które pozytywnie wpływają na zdrowie. W ramach akcji przygotowano spoty, których narratorem jest koń.
0 0 0 0 0 29.11.20174Fun Media i FCB łączą siły oraz rozwijają hybrydowy model agencjiGrupa 4Fun Media poszerzyła struktury o agencję FCB Warsaw stanowiącą na polskim rynku część sieci FCB. W efekcie powstaje FCB Bridge2Fun.