0 1 0 0 0 2.11.2009Antyradio zrealizowało akcję wspierającą rozwój transplantologii„Przeżyj własną śmierć” to hasło akcji, w ramach której 30 października na antenach Antyradia w Warszawie, Krakowie i Katowicach dyskutowano o problemach polskiej transplantologii. Mówiono przede wszystkim o postawach Polaków wobec delikatnego tematu przekazywania narządów do przeszczepu.
0 1 0 0 0 2.11.2009PKO Bank Polski sponsorem strategicznym XXI Biegu NiepodległościPKO Bank Polski jest sponsorem strategicznym XXI Biegu Niepodległości. Jest to już druga impreza biegowa z cyklu „Zabiegaj o pamięć”, w której uczestniczy Bank.
0 1 0 0 0 2.11.2009Agencja Focus Media Group dla Samsung Electronics PolskaAgencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group przygotowała i realizuje dla swojego nowego Klienta – firmy Samsung Electronics Polska – promocję skierowaną do resellerów sprzętu IT marki Samsung.
0 1 0 0 0 2.11.2009Avando PR dla bielizny AxamiAgencja Avando PR popisała umowę z Axami – marką ekskluzywnej bielizny. Avando PR zajmie się prowadzeniem biura prasowego, media relations oraz działaniami e-PR. Ponadto agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii komunikacji marki na Polskę.
0 1 0 0 0 2.11.2009MSP blogują w Firmy.netFirmy.net – portal kompleksowo promujący firmy w internecie – uruchomił bloga dla firm z sektora MSP (www.firmy.net/blog/). Skupia on przedsiębiorców, którzy chcą się dzielić wiedzą i doświadczeniami w prowadzeniu biznesu.
0 1 0 0 0 2.11.2009Men at Work dla Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor (BIG)Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor (BIG) współpracuje z agencją reklamową Men at Work, która tworzy dla niego nową komunikację marketingową. W projekcie brał udział także Michał Soroczyński, który pracował nad strategią i pozycjonowaniem marki.
0 1 0 0 0 2.11.2009Nowa kampania Johnson & Johnson dla marki SudafedW sezonie jesienno-zimowym Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. będąca przedstawicielem podmiotu odpowiedzialnego za dystrybucję leku na polskim rynku zdecydowała się na wsparcie marki Sudafed poprzez aranżację niestandardowej kampanii „out of home”, wykorzystującej jako nośniki reklamowe – środki komunikacji miejskiej oraz intensywne działania z zakresu Public Relations.
0 1 0 0 0 2.11.2009Międzynarodowy konkurs projektowy BoConceptDuńska firma BoConcept ogłasza międzynarodowy konkurs projektowy, w którym mogą wziąć udział wszyscy, których pasjonuje nowoczesne wzornictwo i którzy pragną spróbować sił w projektowaniu. Wzory wybrane przez międzynarodowe jury zostaną skierowane do produkcji, a następnie będą sprzedawane we wszystkich salonach BoConcept na całym świecie.
0 1 0 0 0 2.11.2009Agencja Sport Evolution rozszerza działalnośćAgencja marketingu sportowego Sport Evolution rozszerza swoją działalność. Większy nacisk zostanie położony na usługi marketingowe i public relations dla firm oraz klubów i organizacji sportowych. Więcej na www.sportevolution.pl
1 1 0 0 0 2.11.2009STGR Group dla POL-MOT AUTOAgencja STGR Group rozpoczęła współpracę z POL-MOT AUTO. Agencja przygotowała billboard sponsorski dla POL-MOT Auto dealera samochodów. 8 sekundowy billboard sponsorski był emitowany w czasie wyborów Miss Polania.