Internetowy konkurs dla „otwartych umysłów” - Marketing przy Kawie
Internetowy konkurs dla „otwartych umysłów”
  • 0
  • 1
21.09.2005

Internetowy konkurs dla „otwartych umysłów”

W portalu INTERIA.PL ruszył konkurs openMind.interia.pl, promujący kreatywność i niekonwencjonalne myślenie o Internecie. Na jego zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody i szansa komercyjnej realizacji projektów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 września 2005

20 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2005

Najwięcej dobrych stron w wyszukiwarce NetSprint

Polska wyszukiwarka NetSprint.pl, we współpracy z Wirtualną Polską wprowadza Traffic Index – nowatorski algorytm wyszukiwawczy, który jako pierwszy na świecie w tak dużym stopniu uwzględnia analizę ruchu na poszczególnych serwisach. Mechanizm ten pozwala ocenić obiektywną wartość serwisów internetowych, walczy z nieuczciwym pozycjonowaniem stron i przedstawia użytkownikom wartościowe i najbardziej aktualne treści - przeszukując przy tym blisko 70 mln, a wkrótce dużo więcej polskich stron.