Jacobs Barista Editions – kampania - Marketing przy Kawie
Internetowa kampania kaw rozpuszczalnych Jacobs Barista Editions
  • 0
  • 2
24.06.2023

Internetowa kampania kaw rozpuszczalnych Jacobs Barista Editions

Wystartowała kampania reklamowa nowej odsłony kawy rozpuszczalnej Jacobs Barista Editions. Media w kampanii zaplanowała agencja Havas Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 czerwca 2023

22 czerwca 2023

  • 1
  • 5
  • 0
22.06.2023

Agnieszka Woźniak-Starak i Anna Dereszowska w kampanii outdoorowej Otwartych Klatek apelują o lepsze traktowanie zwierząt

W całej Warszawie pojawiły się citylighty z wizerunkiem Agnieszki Woźniak-Starak i Anny Dereszowskiej. Akcja jest częścią kampanii „Jednym głosem", której celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do podpisania petycji skierowanej do Ministra Rolnictwa o poparcie unijnego zakazu stosowania klatek w chowie i hodowli zwierząt. Podpisało ją ponad 200 tys. Polek i Polaków. Kampania jest prowadzona wspólnie z Compassion In World Farming Polska.