Relacja z konferencji MMS „Reklama leków a prawo” - Marketing przy Kawie
Relacja z konferencji MMS „Reklama leków a prawo”
  • 0
  • 1
18.10.2007

Relacja z konferencji MMS „Reklama leków a prawo”

11 października odbyła się kolejna konferencja zorganizowana przez MMS (Medical Marketing Services), w całości poświęcona praktycznym konsekwencjom zmian w Prawie Farmaceutycznym. Jej uczestnicy – menedżerowie i pracownicy działów marketingu znanych korporacji i firm farmaceutycznych działających na polskim rynku – wraz z uznanymi autorytetami z branży, zagłębiali się w kruczki przepisów karnych i antykorupcyjnych oraz paragrafów związanych z reklamą produktów leczniczych. Poznawali również zasady prowadzenia działań promocyjnych w okresach przejściowych po wprowadzeniu zmian w PF i praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia efektywnych i zarazem zgodnych z prawem działań promocyjnych dla farmaceutyków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

Konsolidacja na rynku elektronicznych publikacji

Wiodące na polskim rynku publikacji elektronicznych spółki NetPress Digital (właściciel Netpress.pl) oraz Netina (właściciel serwisu ZloteMysli.pl), połączyły siły, by zdobyć pozycję lidera w branży. Nowopowstała firma już na wstępie zaoferuje rozwiązania zmieniające skalę dotychczasowej działalności polskiego rynku e-wydań. Dzięki podpisanej 17 października br. umowie powstał podmiot, który jeszcze w tym roku uruchomi platformę e-commerce, na której sprzedawane będą elektroniczne książki, elektroniczna prasa oraz książki audio w formacie mp3.