Instytut GfK Polonia wprowadza do oferty pomiar EMO Sensor - Marketing przy Kawie
Instytut GfK Polonia wprowadza do oferty pomiar EMO Sensor
  • 0
  • 1
18.09.2009

Instytut GfK Polonia wprowadza do oferty pomiar EMO Sensor

Emocje są podstawowym motorem ludzkich zachowań, w tym bez wątpienia również zachowań konsumenckich. Marketerzy coraz częściej koncentrują się na zarządzaniu i optymalizowaniu emocjonalnych wymiarów strategii marek lub kampanii reklamowych. GfK EMO Sensor został stworzony po to, aby pomóc im w lepszym zrozumieniu i wykorzystaniu emocji powstających w relacjach konsument – marka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.09.2009

Nowi sygnatariusze „Porozumienia na Rzecz Bezpieczeństwa Dzieci w Internecie”

Do sygnowanego przez PBI „Porozumienia na Rzecz Bezpieczeństwa Dzieci w Internecie” dołączyli nowi sygnatariusze - UPC Polska Sp. z o.o. oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Porozumienie zostało zawarte i podpisane na początku lipca przez dwanaście podmiotów: operatorów telekomunikacyjnych, usługodawców dostępu do Internetu, organizacji pozarządowych specjalizujących się w tematyce bezpieczeństwa on-line, a także organów administracji państwowej.