0 1 0 26.04.2019„Let’s Redd’s” – wystartowała nowa platforma komunikacyjna markiRedd’s (Kompania Piwowarska) uruchomił nową platformę komunikacyjną. W spocie marka piwa smakowego prezentuje różne kobiety i różne sposoby czerpania radości z życia.
0 2 0 26.04.2019Stuu, Veronica Bielik i Wojciech Szaniawski tworzą agencję influencer marketinguPolscy influencerzy – Stuart Burton i Veronica Bielik – razem z Wojciechem Szaniawskim, właścicielem kilku agencji marketingowych, utworzyli Spotlight Agency. Firma zajmie się managementem najpopularniejszych twórców internetowych i artystów oraz kreacją kampanii marketingowych.
0 1 0 25.04.2019CCC ogłasza „Bitwę na style”Sklepy z obuwiem CCC rozpoczęły kampanię społecznościową „Bitwa na style”. Zaproszono do niej 14 lifestyle’owych influencerek. Marka deklaruje, że kryteria ich doboru to treści wysokiej jakości, wyróżniająca się osobowość oraz podejście do życia spójne z motto brandu – „Idę po więcej”.
3 1 0 25.04.2019Szymon Majewski jako ogrodnik promuje abonament w PlusiePlus wprowadził do oferty nowy abonament z trzema usługami premium: HBO Go, Liga Mistrzów UEFA w Ipli lub Tidal. W spotach Szymon Majewski wciela się w ogrodnika.
0 0 0 25.04.2019Arla Foods wybrała agencję social media dla marek Lurpak i ApetinaDziałania w mediach społecznościowych dla marek Apetina (sery) i Lurpak (masła i miksy) należących do Arla Foods poprowadzi agencja Isobar Polska. Współpraca rozpoczęła się 1 kwietnia.
0 2 0 25.04.2019Philip Morris oferuje zniżki na ubezpieczenie osobom, które rzucą palenieFirma tytoniowa Philip Morris International w Wielkiej Brytanii będzie sprzedawać ubezpieczenia na życie. Uruchomi w tym celu spółkę zależną Reviti. Wprowadzi zniżki ubezpieczeniowe dla osób, które zdecydują się rzucić palenie.
0 0 0 25.04.2019List zarządu PSPR – zdefiniowanie roli organizacji oraz wartości członkostwaPo dwóch miesiącach prac nowy zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystosował list skierowany zarówno do członków, jak i całego środowiska. Jest to syntetyczne ujęcie wizji wypracowanej wspólnie w pięcioosobowym gronie władz organizacji. Obejmuje opis branżowej roli PSPR oraz nadrzędnych celów, które zarząd stawia sobie w kadencji 2019–2021.
1 0 0 25.04.2019Influencerzy jedzą pikantne hot dogi na stacji Circle KMarka Circle K rzuciła wyzwanie wielbicielom ostrych smaków. W roli głównej pojawiły się ostre hot dogi. Promocja pod hasłem „Chilli Challenge” trwa do 12 czerwca i prowadzona jest na wszystkich stacjach w Polsce. Towarzyszy jej kampania z udziałem influencerów oraz konkurs na Instagramie.
0 0 0 25.04.2019Kierowcy Ubera z licencją?Rząd przyjął w pierwszym czytaniu projekt ustawy o transporcie drogowym – podaje „Business Insider”. Od 2020 r. kierowcy Ubera i Bolta (dawniej Taxify) będą musieli posiadać licencję, a ich samochody oznaczenia.
1 0 2 25.04.2019Leica na czarnej liście chińskiego rządu za reklamę z placem TiananmenMarka aparatów fotograficznych Leica przygotowała kilkuminutowy film na rynek brazylijski, w którym m.in. nawiązuje do wydarzeń, jakie rozegrały się na placu Tiananmen w 1989 r. Spot trafił na czarną listę chińskiego rządu, a wpisy o marce znikają z Internetu w Chinach.