IMR advertising by PR dla preparatu Myalgan
  • 0
  • 1
9.03.2006

IMR advertising by PR dla preparatu Myalgan

IMR advertising by PR rozpoczęła całoroczną kampanię PR dla preparatu Myalgan (Klient: Hamida Pharma). Jest to preparat przynoszący ulgę i poprawę komfortu życia w fibromialgii, a także w zespole przewlekłego zmęczenia. IMR advertising by PR przygotowało wiele tekstów – od krótkich resume począwszy dotyczących preparatu Myalgan przez opis techniki jego wytwarzania na popularnonaukowych analizach możliwych przyczyn i odpowiednich terapii fibromialgii skończywszy. Materiały dystrybuowane są wśród dziennikarzy pism kobiecych, zdrowotnych, popularnonaukowych i dodatków zdrowotnych codziennych gazet lokalnych. Osobną grupę stanowią pisma skierowane do lekarzy rodzinnych, którzy mają wielkie znacznie dla prawidłowej diagnozy fibromialgii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50873 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 marca 2006